Gelijke gerechtigheid onder de wet

hugo van der wildt 29 augustus 2019
Het boek geeft een mooi voorbeeld van de Amerikaanse samenleving en vooral bij het leger en het gerecht. Sorry, corrupt wat men niet verwacht maar waar mensen zijn kan dit gemakkelijk. De werking van het Hooggerechtshof kunnen we mooi volgen.
Spannend vanaf het begin. Wie zijn de personen die iemand 25 jaar in de gevangenis heeft gestoken alhoewel deze persoon onschuldig is. Ontspanning uit de gevangenis. Moorden genoeg. Wie zijn de daders. FBI en politie moeten de dader vinden. Politiekers die men niet moet geloven.
Sommige rechters krijgen de waarheid onder hun neus geduwd. U luistert niet naar levende getuigen, u hoort nooit iemand aan, behalve een stelletje gewichtig doende advocaten die u een stapel papieren onder de neus duwen.

Zeer goed.

Meer recensies van hugo van der wildt