een spannend boek vol leugens en bedrog

Iep51 02 januari 2019
Hoe gelukkig ben je echt?
Joe Lynch twijfelt niet aan zijn geluk met vrouw Mel en vierjarig zoontje William. Maar van het ene moment op het andere stort zijn wereld in en komt hij terecht in leugens en bedrog. Wie kan hij nog geloven en wat is de waarheid?
De auteur maakt dankbaar gebruik van digitale mogelijkheden, zowel de mobieltjes als Facebook spelen een belangrijke rol in dit verhaal en ook daar vraag je je af wat er waar is en wat niet, het lijkt allemaal te kloppen maar toch ook weer niet. Waar gaat dit naar toe?
Elk hoofdstuk is vrij kort is maar eindigt met een opmerking of gebeurtenis waardoor je steeds wilt verder lezen. Het boek heeft een superslim plot, het einde kwam voor mij als een totale verrassing, ik had allerlei theorieën, maar daar zat deze niet bij. Een aanrader!

Meer recensies van Iep51