Cyberboy

Kevin en Bjorn waren beste vrienden, totdat Bjorn twee jaar geleden een zwaar ongeluk kreeg. Hij lag in coma in het ziekenhuis. Kevin ging elke dag bij hem op bezoek. Tot Bjorn op een dag verdwenen was. Zijn ouders hadden hem meegenomen, maar niemand wist waar naartoe. Opeens staat Bjorn voor in de klas. Hij is weer terug op school. Kevin moet erg wennen aan Bjorn. Hij vindt dat Bjorn veranderd is en hun vriendschap voelt anders. Bjorn is veel serieuzer dan vroeger. Wat heeft Bjorn in Japan meegemaakt? Hoe kan het dat Bjorn nog leeft? Waarom heeft Kevin jaren niets van hem gehoord? Overleeft de vriendschap tussen Kevin en Bjorn? Heeft Kevin gelijk dat er iets raars is met Bjorn?

Het is een spannend en fascinerend verhaal over mensen en robots. Dit boek staat centraal tijdens Nederland Leest Junior 2017.

Mijn uitgebreide recensie vind je op Ikvindlezenleuk

Meer recensies van Ikvindlezenleuk (Mathilde)