Viel een beetje tegen

Imke 08 augustus 2019
Ik had met alle plezier deel 1 (To all the boys I've loved before) en deel 2 (P.S. I still love you) van deze trilogie gelezen. Het eerste en tweede boek vond ik super goed en ik genoot van de goede verhaallijn over Lara Jean en haar jongensdrama's. Daarom ging ik met goede moed het derde deel in. Die vond ik erg tegenvallen. In dit boek is niet echt een goede verhaallijn te herkennen. Je volgt wat Lara Jean allemaal meemaakt in haar senior year van gebeurtenis tot gebeurtenis (zoals senior trip, prom en de keuze naar welke college ze zal gaan), maar daar blijft het ook bij. Er gebeuren niet zo veel spannende dingen en eigenlijk geen plottwisten. Er komen leuke stukjes in het boek voor, maar het heeft me nooit helemaal weten te pakken. Ik moest mezelf echt dwingen om het uit te lezen.

Daar moet ik wel bij zeggen dat als je deel 1 en 2 heel leuk vond om te lezen, het wel de moeite waard is om dit boek te lezen, omdat je er dan achter komt hoe en waar Lara Jean eindigt. Het is wel een leuk boek, alleen na één keer te hebben gelezen denk ik niet dat ik het ooit nog een keer zal lezen.

Meer recensies van Imke