Zeker lezen!

Imke 16 augustus 2019
In dit boek maakt Meghan kennis met de fae-wereld. Ze wordt meegenomen op een avontuur om de fae te redden van een gevaar, waarvan zij nog niet doorhebben dat het bestaat.

Als je eenmaal begint te lezen kan je het boek niet meer wegleggen, want je wordt helemaal meegesleept in het verhaal. De wereld wordt duidelijk uitgelegd, waardoor je het helemaal voor je ziet. Als je verder leest in de serie begin je je steeds meer thuis te voelen in Nimmernimmer, de fae-wereld. Ook komen er veel leuke karakters voor in het verhaal. De personages zijn makkelijk van elkaar te onderscheiden, want ze hebben allemaal iets eigens in hun karakter. Ik vind dat de karakters super goed uitgekozen zijn voor dit verhaal.

Verder wil ik niet te veel over het verhaal zeggen. Wel kan ik zeggen dat je deze serie zeker moet lezen, want het is een van leukste boekenseries en heeft een super origineel verhaal. Jullie Kagawa's schrijfstijl is heel fijn om te lezen. Er komt veel fantasy in voor en het verhaal speelt zich af in een fantasywereld en in de mensenwereld. Het is erg interessant hoe die wereld met elkaar vergeleken worden.

Meer recensies van Imke