Ine van Erp 05 mei 2014
Dit is een prima debuutroman van deze Nederlandse schrijfster. In het boek worden alle belangrijke personages duidelijk beschreven. Je krijgt de indruk dat je ze goed kent. Het verhaal van Tess is heel slim opgebouwd. Alle situaties worden hee duidelijk omschreven. Diverse malen denk je te weten wie er zich in het Chateau verschuilt en wie dus verantwoordelijk is voor alle onverklaarbare verdwijningen in Mosset. Maar iedere keer weer wordt duidelijk dat de lezer op het verkeerde been is gezet. De uiteindelijke ontknoping is verrassend. Heel erg knap om een verhaal op deze manier op te bouwen. De schrijfstijl van Anya is erg prettig. Je begint te lezen en het verhaal 'pakt' je meteen. Je wil doorgaan met lezen tot de ontknoping! Een echte aanrader en ik kijk uit naar het volgende boek van Anya!

Meer recensies van Ine van Erp