even inkomen

Inge Otter-helder 04 januari 2017
het verhaal over Frieda een goede psychologe met haar werkgebied in Londen. Op een dag krijgt Frieda een nieuwe patiënt die ze overneemt van een collega. tegelijkertijd is er een jongetje ontvoert wiens verdwijning heel Londen bezighoud.
De angstdromen die haar patiënt beschrijft laten een belletje rinkelen bij Frieda en alhoewel het onduidelijk is hoe de vork in de steel zit, er is iets heel mysterieus gaande rondom het verhaal haar patiënt en meer.

Als je het boek begint moet je even in het verhaal komen, de schrijfwijze is wennen en tal van karakters passeren de revue. Het verhaal speelt zich af in de voorgaande jaren van het heden en dit is gedaan om een goed beeld te krijgen van het geheel.
Eenmaal op gang is het een heerlijke thriller met allerlei onverwachte wendingen. Je wil blijven lezen en blijft twijfelen aan de goede afloop. Wat terecht is want het eind word nog behoorlijk onvoorspelbaar en verassend.

Dit is een eerste deel en door het gedeeltelijk open einde word je uitgenodigd om meer te lezen. Iets wat ik ook zeker zal gaan doen want ik heb genoten van deze heerlijke thriller.

Meer recensies van Inge Otter-helder