Het leest heerlijk.

Inge Otter-helder 24 februari 2016
dit boek leest wel lekker maar is geen geweldige literatuur. Het verhaal is bij tijd en wijlen spannend maar kent weinig verassingen. Naar het einde toe word er wat spanning gecreëerd alhoewel je wel steeds duidelijker het plot doorkrijgt.

De laatste paar bladzijden eindigen in een spannende strijd waarin de ontknoping beschreven word. En dan is het ineens uit! geen lang boek dus er kan ook weinig ingegaan worden op detail. Bepaalde scenario's worden bijna vluchtig beschreven.

Ik heb ook nieuwe buren gelezen en vond dat boek inhoudelijk veel meer hebben. Ook het boek afgunst ken ik en dat had veel meer spanning dan deze. In het het boek terug naar de kust word veel meer de tijd genomen om een goed verhaal neer te zetten en dat is een complete thriller. Al die factoren mis ik een beetje in dit boek.

Ik heb dit boek gelezen omdat ik benieuwd was of het lijkt op het boek , het reservaat. Onlangs heeft saskia een rechtszaak wegens plagiaat verloren tegen de schrijfster van dit boek. Ik ga nu dat andere boek lezen om een oordeel te vellen.

Meer recensies van Inge Otter-helder