Tjaa echt wel heel goed!

Inge Otter-helder 09 september 2018
Don is een man van 39 met een beperking in het autisme spectrum. Ja mensen je noemt iemand uit respect geen autist! ook al heb ik dat meerdere malen langs zien komen. A fijn ik dwaal af. Don heeft moeite met zijn beperking en ondervind op emotioneel en sociaal vlak problemen. Dat is in feite normaal voor mensen met autisme. Maar die willen nogal eens niet goed matchen binnen de maatschappij verwachte richtlijnen. Daar gaat het in dit boek vooral om.

Vanaf het begin had ik zoiets van , dit is een andere schrijfwijze dan gebruikelijk. Maar wel een herkenbare omdat ik bij voorkeur ook zo denk en communiceer. droog en komisch maar to the point , ik houd ervan. Heerlijk geschreven en naarmate het verhaal vordert ook hier en daar spannend. Je wilt gewoon weten wat de uitkomst van het project word en eigenlijk blijkt het dan heel simpel te zijn.

Een heerlijk boek! Ik snap ook heel goed waarom dit een best seller is geworden.

Meer recensies van Inge Otter-helder