Een prachtig boek vol emotie

Inge68 17 mei 2020
Onlangs las ik in een commentaar dat alle boeken eigenlijk over het zelfde gaan: over relaties, datgene wat mensen bindt of hen scheidt.
Ik ben er nog niet uit of dat in zijn algemeenheid waar is, maar voor dit boek gaat het zeker op.
In 'De hemel verslinden' komen zoveel universele emoties aan bod : vriendschap, aantrekking, jaloezie, kinderwens, maar vooral en telkens weer ...liefde.
Daar komt nog bij dat het verhaal zich grotendeels afspeelt in Puglia, het zonnige zuiden van Italiƫ, waar we momenteel niet naar toe kunnen, maar dat daardoor misschien nog een grotere aantrekkingskracht op me uitoefent.
Ik heb zo ontzettend van dit boek genoten, dat het een plaatsje krijgt in mijn Top 25.

Meer recensies van Inge68