Overtreffende trap

Ingrid Zeeuwe 18 januari 2020
Wow! Dit tweede deel uit de Witte Stad trilogie was nóg beter dan het eerste. Deze keer is er een moordenaar actief die op de een of andere manier met Unai en vier vrienden uit zijn verleden heeft te maken. Aan Unai en het team van zijn grote liefde Alba de taak om een en ander uit te zoeken.
Het verhaal begint met een pakkende binnenkomer, en de nasleep uit deel 1. Unai is er niet ongeschonden vanaf gekomen en heeft al zijn tijd en energie nodig om te helen. Hoewel hij en Alba dichter bij elkaar lijken komen, gaat het allemaal nogal moeizaam.
Het verhaal verloopt vlot en mist de soms trage stukken uit deel 1, waardoor het meer de aandacht weet vast te houden.
Vele gebeurtenissen volgen elkaar op en brengen het verhaal naar een spannende climax.
Ik kijk uit naar deel.3.

Meer recensies van Ingrid Zeeuwe