Jim Vermeersch, zijn vrouw Iris en zoon Vince zijn het perfecte paar voor de buitenwereld. Schitterende carrière, geld in overvloed, liefhebbende zoon en aanzien bij heel veel mensen. Inclusief Joris, Jims beste vriend. Als de 16e verjaardag van Vince gevierd wordt verandert iedereens leven en ontwaakt Jim twee jaar later in zijn ouderlijk huis met een gat in zijn geheugen en een zoon die zijn bloed bijna kan drinken.
Wat is er die befaamde verjaardagsavond gebeurd, waar is Iris, wat is er met zijn beste vriend gebeurd maar bovenal waarom kan hij zich niets herinneren en wat doe hij in zijn ouderlijk huis terwijl hij een zaak in Londen heeft?

Heel veel vraagtekens die stukje per stukje worden vrijgegeven door het meesterbrein die dit verhaal heeft opgetekend, Sandra J. Paul.
Een echte whodunit die je iedere keer op een verkeerd been zet en wanneer je denkt dat je weet hoe de vork in de steel zit, er weer een andere draai aan het verhaal wordt gegeven.
Prachtig georchestreerd om niets eerder dan het einde de oplossingen aan te reiken, wordt je opgezogen in het gekonkel van de hoofdpersonages en vraag je je af hoe ver ga je om het perfecte leven in ere te houden. En dan blijf je nog verstomd achter…

Kwijt is wederom een prachtig staaltje van psychologische breinbrekerij zoals we ondertussen gewoon worden van Sandra J. Paul.

Reacties op: Hoe ver ga je?

Kwijt - Sandra J. Paul
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,95