Kruipt onder je huid

Irene 21 oktober 2019
3,5/4 sterren

Een sterk debuut van Astrid Boonstoppel. Het verhaal kruipt als het ware onder je huid. Ik had wel door waar dit verhaal van Cato naartoe ging, maar de manier waarop Adrian dat doet is.... !¥#€#;$ Het is alleen wel waar dat dit soort mensen bestaan en op deze manier te werk gaan bij onschuldige meisjes zoals Cato.

Een vlotte en fijne schrijfstijl maakt dat dit boek binnen no-time uit is. Ik vond Adrian wel een beetje vaag, misschien nog net niet helemaal goed uitgewerkt, maar aan de andere kant komt hij ook weer wel goed uit de verf door wat hij heeft gedaan. Ook Ben had misschien een iets grotere rol mogen spelen, maar aan de andere kant is dit denk ik ook een goede weergave van de werkelijkheid.
Het psychologische aspect van de mens komt in ieder geval goed naar voren en dat vind ik erg knap gedaan.

Meer recensies van Irene