summerread

25 juni 2016
"Aan alle jongens van wie ik hield" gaat over Lara Jean die brieven schrijft aan degenen waarop ze verliefd is. Ze verstuurt ze alleen niet tot dat op een dag wel gebeurt. Ze komt in een situatie terecht waarin ze aan de ene kant haar relatie faked om een andere jongen waarop ze verliefd is (tevens de ex van haar zus) jaloers te maken, maar aan de andere kant begint ze ook gevoelens te krijgen voor de jongen waarmee ze de relatie faked.
Ik vond het een heel schattig boek om even tussendoor te lezen. De personages waren schattig en het was heel leuk om daarover te lezen. De schrijfstijl van de auteur was ook niet al te moeilijk, Hierdoor was het heel prettig om dit boek te lezen. Je leest er snel doorheen, deels ook omdat je wilt weten hoe het afloopt. Ik werd zelf wel vrolijk van dit boek en het is een heerlijk boek om in de zomer te lezen.

Meer recensies van