Heerlijk zomers boek!

Booksanddrawings_ 06 augustus 2019
Wanneer Mandy in maart in het vliegtuig naar Mallorca stapt, kan ze nooit vermoeden wat er haar, tegen de tijd dat het november is, zal zijn overkomen. Net los van haar jeugdliefde vertrekt zij naar Mallorca om daar te gaan werken als animadora in een van de hotels van de Happymoon-keten. Zon, zee en Spanjolo’s, ze is er helemaal klaar voor. Tijdens de opleiding wordt ze echter verliefd op een Duitse collega. Is dit echte liefde? Kan Mandy intussen weerstand bieden aan de allermooiste Spaanse mannen die zij ontmoet tijdens deze achtbaan van gevoelens?

Zomerster gaat over Mandy. Ze gaat in maart werken in Mallorca als animadora in de hotels van het bedrijf Happymoon. Het is alles wat ze altijd al wou zon,zee en werken in de entertainment.Alleen word ze tijdens de opleiding verliefd op een Duitser die ook in het hotel werkt.Is het liefde op het eerste gezicht?

“Een heerlijk boek, waarbij je kunt wegdromen over een heerlijke zon overgoten vakantie!”

Het is een heerlijk zomers verhaal, je duikt meteen samen met met Mandy in het avontuur die Mallorca met zich meebrengt en het avontuur van een animadora.Je kan meteen goed met Mandy meeleven want er word flink met haar gevoelens gespeeld.

Mandy heeft het ook heel leuk met haar collega’s,er waren veel verschillende karakters, sommige waren erg leuk maar er waren er ook wat die ik minder leuk vond.Maar dat houd het boek goed in balans.Ook leest het boek heerlijk, en word je er meteen vrolijk van!
Het verhaal heeft ook de benodigde humor wat vaak een grote glimlach op mijn gezicht toverde
Daarom geef ik Zomerster van Wendy Louise ****sterren!

Meer recensies van Booksanddrawings_