Jack Vermonden 20 juli 2012

Voor mij is het een beetje een gemiddeld boek. Niet echt reuze spannend. De vraag is inderdaad of het dit boek het predicaat thriller mag dragen.
In het begin worden de personages uitvoerig beschreven, misschien is er iets te diep op ingegaan. Ik miste de spanning in het begin wel. Het was zelfs een beetje saai. De schrijfstijl is wel bijzonder prettig. Het leest in ieder geval vlot weg.
Ergens halverwege gebeurde er het nodige, moord op moord op moord. Teveel achter moorden achter elkaar. Werd ook niet echt uitgebreid beschreven. Daarna kakte het weer wat in, tot uiteindelijk het tot het plot kwam die, voor mij in ieder geval, niet héél erg verrassend was.
Een beetje een flauw einde met het feit dat de vrouw van Harry was ontvoerd en zij zelf het losgeld opstreek. Hij trommelde ook zo maar even 5 miljoen boven tafel!
Ik miste de echte spanning, en ook een sterk plot. Bovendien was er beschreven dat het humoristisch, spannend en romantisch/erotisch zou zijn. Alleen het spannende ben ik wat van tegengekomen. De humor alsmede het romantische/erotische deel ben ik niet tegengekomen! Jammer
Nogmaals een leuk boek maar meer ook niet! 3 sterren!

Meer recensies van Jack Vermonden