in 1 woord geweldig!!

JacolienKramer 12 april 2020
Ik heb dit boek gekregen van een vriendin van mij. Toen ik begon met lezen pakte het verhaal mij gelijk. Elk hoofdstuk werd beter en na elk hoofdstuk wou ik weten hoe het verder ging.. hierdoor las ik zelfs soms tot drie uur in de nacht.. je wilt zo graag door lezen en gaat er zo snel door heen.

Ik heb gekozen (zoals ik altijd doe) eerst het boek te lezen en daarna pas de film te gaan kijken. Hierdoor viel de film zelfs tegen.. dus vind je de film al geweldig? Raad ik je echt aan om het boek ook te gaan lezen. Ik had hem zo uit. Ik kan niet wachten om het tweede boek van after te kunnen lezen.

Wat vooral de reden was dat het me zo erg greep waren de scenes/gebeurtenissen die tot in detail werden verteld. Zo gaf het mij nog een sterker volmaakt beeld.

Als je een beelddenker bent (net als mij) ga je honderd procent van dit verhaal en de personages houden. Tijdens het lezen van dit verhaal leefde ik zo met ze mee. Je kunt huilen, lachen, vloeken en de vlinders voelen tijdens het lezen van after.

Veel lees plezier!

Meer recensies van JacolienKramer