Jacqueline59 28 oktober 2013
Dit was het eerste boek wat ik heb gelezen van Heleen van der Kemp en ik moet zeggen dat het zeker de moeite waard was,ondanks het zware onderwerp (pedofilie) las het heel vlot,en was het tot het eind toe spannend.De hoofdrol was voor rechercheur Britt Franken,een personage die ik nog niet kende maar waar ik nu zeker naar uit zal kijken in een volgend verhaal.Het verhaal is mooi opbouwend en door de kleine hoofdstukken goed te volgen,je zit zo in het verhaal en dat blijft nadat je het boek uit hebt ook nog wel even hangen.Het plot is niet voorspelbaar en tot het laatst heb je geen idee wie de dader of daders zijn.
Voor mij een reden om ook de andere delen te lezen en wie van spanning en een vlot geschreven boek houdt is dit zeer zeker een aanrader.

Meer recensies van Jacqueline59