Geniale Thriller

Jacqueline59 06 november 2014
Als Libby en haar man Justin na een avondje uit te zijn geweest thuis komen worden ze verrast door 3 onbekende mannen,en worden samen met hun dochter Ashlyn meegenomen naar een verlaten gevangenis.
Losgeld blijft aanvankelijk uit en omdat er ook geen sieraden weg zijn blijft de vraag over waarom?
Agente Tessa Leoni gaat op onderzoek uit,ook de FBI wordt er bijgehaald om deze zaak op te lossen.

Het boek is vrij vlot geschreven en je zit al snel in het verhaal,het bestaat als het ware uit 2 verhaallijnen,het deel over de ontvoerders en het deel waar Libby verteld over haar leven en gevoelens.
Het blijft tot het einde een raadsel wat en wie er verantwoordelijk is voor deze ontvoering en waarom.
Toen ik eenmaal aan het lezen was kon ik het moeilijk weg leggen,was steeds erg benieuwd wat er zou gaan gebeuren en wie er achter zat,en voor mij was de ontknoping toch nog een verrassing.Knap verhaal en goed in elkaar gezet.Ben benieuwd of er nog meer boeken komen met Tessa Leoni in de hoofdrol want dan ga ik die zeker aanschaffen.
Dit boek is zeker een aanrader voor een thrillerfan.
Geef het boek 4 sterren en mag bij mij in mijn top 10 staan van dit jaar.

Meer recensies van Jacqueline59