Mooie aanvulling

Jacqueline59 21 december 2015
Speel met vuur is een mooie aanvulling op het Boekenweekgeschenk van 2014 Incendio, Als je dit al gelezen hebt neemt het al wel de spanning weg van het gedeelte van Julia wat eigenlijk wel jammer is. Daartegenover is het verhaal van Lorenzo wat ik zelf wel meer als een roman dan als een thriller vond weg lezen zeer zeker de moeite waard. Tess Gerritsen neemt de lezer mee terug naar het verleden van de Tweede Wereldoorlog en beschrijft daar het leven van de jonge musicus Lorenzo,je krijgt het gevoel dat je zelf midden in het verhaal zit.Het gedeelte is heel boeiend en emotioneel geschreven.Door de twee verschillende verhaallijnen leest het boek als een trein en ik kon het moeilijk weg leggen.Aanrader dus!

Meer recensies van Jacqueline59