Indrukwekkend

Jacqueline59 15 mei 2016
Verloren dochter van Helen Fitzgerald gaat over Su,die samen met haar zusje Leah op vakantie gaat naar Mallorca.Leah keert echter na hun vakantie alleen terug.Su voelt zich vernederd en bang nadat een video op het internet is geplaatst waar zij dronken sexuele handelingen verricht bij twaalf jongens en durft niet terug naar huis.
Het boek begint met Ik heb twaalf jongens gepijpt in Magaluf.Tot nu toe hebben 23.096 mensen me dat zien doen.

Mocht dit boek lezen als #buzz boek en was hier dan ook heel benieuwd naar.Het is een onderwerp van deze tijd (sexting) en er kan dan ook geen genoeg aandacht aan besteed worden,het zal je maar overkomen.
Het boek is indrukwekkend geschreven,goed te volgen,geen moeilijke tekst,af en toe wat grof maar dat is niet echt storend.Wel had ik als thriller meer spanning verwacht.Ik geef het boek daardoor 3 sterren.

Meer recensies van Jacqueline59