afknapper

jaepand 01 oktober 2018
Wederom een afknapper en niet voor de eerste keer, de laatste jaren ben ik elke keer weer teleurgesteld.
Het idee is super, we zijn allemaal verslaafd aan de telefoon. Een goed uitgangspunt, je ziet niemand meer zonder mobieltje. En inderdaad mag je vaak alle gesprekken van anderen horen, waar je uiteraard geen enkele behoefte aan hebt. Ook in boek gebeurt dit in het begin. dus de titel sprak me meteen aan. Het boek gaat in volle vaart totdat je het einde nadert. de plot wordt in het een na laatste hoofdstuk al beschreven en daarna is er alleen maar wat gekakel. Er is gewoon geen einde. Volgens mij heeft hij een aantal broodschrijvers in dienst die maar wat aan broddelen. Jammer, hij kan het beter zelf doen.