Ik mocht dit boek lezen voor de Hebban Debuutprijs, bedankt daarvoor!
Wat een aangename verassing! Dit boek leek me heel interessant, maar het is me zelfs nog beter bevallen dan ik gedacht had. Ik vond het interessant om te lezen wat haar gedreven heeft om zich bij IS aan te sluiten. Ook al weet ik natuurlijk beter, ik kan haar beweegredenen wel begrijpen. Ze dacht écht dat het daar beter zou gaan met haar en haar kinderen. Zelf voor haar kinderen en haar gezin zorgen, zonder steeds op haar tellen te moeten passen en kinderbescherming aan de deur te hebben. Het is natuurlijk naïef om te denken, maar toch kan ik haar begrijpen.
Ook haar beweegreden om moslim te worden kan ik begrijpen. Zij heeft al heel jong een heel verkeerd beeld gekregen over seks en seksualiteit en dit wilde zij later middels moslim te worden verbeteren.
Om maar niet te spreken over hoe dapper ze is geweest om met haar kinderen te vluchten, wetende dat dit maar een zeer kleine kans van slagen had.
Als je de berichten in de krant en in de media ziet en hoort, vorm je al heel snel een mening. Maar na dit boek gelezen te hebben kijk ik echt heel anders tegen Laura H. aan

Reacties op: Aangename verassing.

Laura H. - Thomas Rueb
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 26,99 Bestel het e-book € 14,99