Super leuk boek!

Jamie 09 april 2019
Onafwendbaar is het eerste boek in de Soulmate serie van Natasha Madison. Het boek is vertaald door Olga Hoekstra.

Onafwendbaar gaat over Parker die haar man, haar jeugdliefde, terwijl hij 'het' deed met een ander. Dat was het moment dat ze haar kinderen nog maar om de week heeft en de andere week gaan ze naar haar ex en 'haar'. Parker zelf is vanaf dan klaar met mannen. Ze had niet gerekend op NHL ster Copper Stone. Deze prachtige maar arrogante man schopt haar leven en haar schaatshal overhoop. Parker dacht dat ze alleen nog ruimte in haar leven had voor haar kinderen. Cooper leeft alleen voor ijshockey. Hun aantrekkingskracht is onafwendbaar.

Ik werd gelijk meegezogen in het verhaal. Ik houd van sports romance en ijshockey is dan mijn grote favoriet. Het boek is romantisch, sexy en leest heel vlot. Dit was het derde boek wat ik van deze auteur heb gelezen en ik vind haar echt een hele goede auteur.

Meer recensies van Jamie