Geweldig vervolg

Jamie 26 maart 2019
Rebelse Koningin is het tweede deel in de Mount serie van Meghan March. Het boek is wederom vertaald door Jen Minkman, complimenten.

Rebelse koningin gaat verder waar Genadeloze koning is geëindigd. In dit deel leer je een heel andere kant van Mount kennen, een kant die zelfs hij niet wist dat hij die had. Keira weet niet wat ze ermee aan moet, want ze is hier toch alleen omdat ze een schuld moet af betalen.

Deel 2 was nog even beter als deel 1 en ik werd er gelijk in meegezogen. Het verhaal heeft veel diepgang en ook de omgeving is heel levendig beschreven, alsof je er zelf bent. Het verhaal gaat verder in Zondig Koninkrijk en ik kan echt niet wachten tot dit deel verschijnt!

Meer recensies van Jamie