Vandaag dan eindelijk Christopher Plum en het zwaard der wanhoop uitgelezen. En het was in een woord: GEWELDIG!!

Ga mee op een magisch avontuur, waar legendes werkelijkheid worden en gevaarlijke schurken op de loer liggen.

Christopher Plum is geen help, allesbehalve zelfs. Op school wordt hij gepest en nee niet door de jongens van zijn leeftijd, hij rent elke ochtend kilometers naar school omdat hij achterna gezeten wordt door 3 meiden.
Verder is hij niet moedig en sterk en kan eigelijk niks bijzonders, behalve misschien snel rennen dan.
Maar daar zal snel verandering in komen...

Christophers leven staat op zijn lop als hij een magisch zwaard vindt in een geheime tunnel onder zijn huis. Een vreemde stem draagt hem op het zwaard in veiligheid te brengen. Maar dat is niet gemakkelijk als blijkt dat er twee schurken achteraan zitten, die de macht over de wereld willen.
Dan krijgt Christopher hulp uit onverwachte hoek van bijzondere vrienden. Maar komt die hulp op tijd?

Tamara Geraerds weet op voortreffelijke wijze een kinderboek neer te zetten die al mijn intressevelden heft en ik ben 34. Toen ik er eenmaal in begonnen was kon ik niet meer stoppen. Actie en spanning wordt afgewisseld met een geode dosis humor en er zitten een aantal plottwists in het boek die ik niet had zien aankomen. En ik denk dat het personage van de ietwat onzekere Christopher veel kinderen zal aanspreken.
Dus wil je weten wat Christopher allemaal meemaakt in het zwaard der wanhoop en wil je weten of de hulp van zijn bijzondere vrienden op tijd komt, haal dan snel Christopher Plum en het zwaard der wanhoop en begin vandaag nog met lezen.
Je zult er vast geen spijt van krijgen.

Reacties op: Leuk en spannend kinderboek!

Christopher Plum en het zwaard der wanhoop - Tamara Geraeds
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 14,95