Dat was nog eens een einde!

Altijd leuk wanneer je een schrijver zegt dat hij nog wel honderd boeken mag schrijven en twee dagen later heb je het nieuwe document in je email zitten!

Voor degene die Kismet van Stefan Tetelepta hebben gelezen, is dit personage geen onbekende en zullen Nioma kennen van het picknickfestival.

Nioma heeft de gave om energiebanen te zien! Ze ziet geen geesten en voorspelt ook geen toekomst, maar leest je energie en kan zien hoe je in het leven staat.
Nioma geeft nu een jaar reading en advies en is sinds twee weken onverklaarbaar moe. Samen met haar vriendin Sam gaat ze op zoek naar de oorzaak, maar deze oorzaak zagen we niet aankomen. Zal Nioma ooit van haar vermoeidheid afkomen? Lees het in Nioma.

Nioma is een short story en leest lekker weg. Ondanks dat het boek maar 48 pagina's heeft heb ik niet het idee dat ze afgeraffeld is en heb ik ook geen vragen die ik nog graag beantwoord wil zien.

Wederom weer een knap staaltje schrijfkunst van deze voor mij bekende maar wellicht voor jullie onbekende schrijver!
En is zeker weer een aanrader!

Meer recensies van Janine's bookadventures