Voor de liefhebbers van Nicci French

Jolanda 19 februari 2020
‘Tom en Amber hebben net een prachtige dochter gekregen: Emma. Aangezien Amber zelf geen kinderen kan krijgen hebben zij hiervoor een draagmoeder geregeld. Maar de dag na de bevalling zijn draagmoeder Kirsten én Emma ineens spoorloos verdwenen. Wat is er gebeurd? En wat heeft Tom, eigenaar van een succesvol coachingsbedrijf, te verbergen?’

Liefhebbers van de boeken van Nicci French (en dat ben ik) kunnen met dit boek van Ilse Ruyters hun hart ophalen. Vanaf de eerste bladzijde werd ik direct het verhaal in getrokken en het heeft me tot het eind vastgehouden. Naarmate het boek vordert komen er steeds meer geheimen boven water, en wanneer de ontknoping dan daar is krijgt het boek ineens nog een bijzondere twist. Ik heb mij hier geen moment mee verveelt!

In andere recensies over dit boek lees ik dat eerdere boeken van haar spannender werden gevonden. Als dat waar is, dan wil ik zeker nog meer van Ilse Ruyters lezen!

Meer recensies van Jolanda