Absoluut niet slaapverwekkend!

Jolanda 29 januari 2020
‘Na 13 jaar wordt er een doodgewaande jongeman terug gevonden, ernstig toegetakeld maar levend. Zijn eveneens doodgewaande zus wordt echter nog vermist. De seriemoordenaar die verdacht wordt van hun verdwijning zit al jaren opgesloten. Omdat de hoop ontstaat dat ook de zus nog in leven zou kunnen zijn, moet er informatie losgepeuterd worden bij de seriemoordenaar waarvoor iedereen zelfs in zijn eenzame opsluiting nog angst voor heeft.’

Deze vierde thriller in de reeks rond inspecteur Joona Linna is echt de spannendste die ik tot nu toe heb gelezen! Vanaf de eerste bladzijde tot de laatste zit er een onderhuidse spanning in het boek waar ik kippenvel van kreeg. Wat ik ook heel interessant vind aan deze reeks is dat het geheim rondom het gezin van Joona Linna steeds meer ontrafeld wordt. Als klap op de vuurpijl eindigt het boek ook nog eens met een enorme cliffhanger waardoor je het 5e deel wel moet gaan lezen. En daar heb ik geen enkel probleem mee!

Meer recensies van Jolanda