De Boekenmoordenaar

05 november 2019
Het is nu iets langer dan een jaar geleden dat ik dit boek gewonnen heb via Hebban, waarvoor mijn dank! Ik heb het boek deze week eindelijk pas gelezen, en het is een boek dat ik zelf niet zou hebben uitgekozen, maar waar ik toch best wel plezier van heb gehad.

Als je begint met lezen heb je werkelijk waar geen idee wat het eerste hoofdstuk toevoegt aan het verhaal, maar dit wordt verder in het boek al snel duidelijk. De schrijfster heeft het verhaal goed in elkaar gezet met wisselingen in perspectief en tijd. Ieder hoofdstuk kom je steeds iets meer te weten en denk je dat je weet wat er is gebeurd.

Ik ben normaal niet heel erg van geschiedenis en het is ook al weer even geleden dat ik een wat meer literaire thriller heb gelezen, maar ik weet zeker dat ik het vanaf nu vaker ga doen. Ik heb plezier gehad in het lezen van het verhaal, maar vond het toch te langzaam gaan. Vandaar de drie sterren.

Als ik nogmaals een boek van deze schrijfster voorbij zie komen zou ik het denk ik wel lezen om te kijken hoe andere type verhalen van haar lezen.

Nogmaals bedankt voor dit boek Hebban-redactie!

Meer recensies van