Heerlijke start waarvan hopelijk nog veel delen volgen

Dit heerlijke Luchtige deel gaat over Hope, een bijna 16 jarig meisje dat dolgraag de liefde van haar leven wil vinden maar ook dolgraag in de spotlights wil staan. Hope is de jongste van het gezin zij heeft een broer en 2 zussen boven zich en haar vader is filmregisseur en haar moeder actrice, de familie staat graag in de belangstelling en de paperazzi word dan dankbaar in stelling gebracht wat erg lachwekkend is(vind ik)Ik heb het boek met zeer veel plezier gelezen en de gekke situaties kon ik als een film voor me zien net zoals de mooie Cover. Het nodigt uit om te lezen net zoals de inhoud lekker dramatisch net zoals de stukjes van de Kreeft(astrologie) waar een aantal hoofdstukjes mee beginnen.
Zelf ben ik gek van Fanfictie en daar vind ik dit ook wel wat van weg hebben, drama humor en lekkere korte hoofdstukken en net als op Wattpad word Vervolgd......

Meer recensies van Jeanine de Groot