3,5 sterren voor dit heerlijke 4e deel uit de romantische serie

Jeanine Feunekes 19 november 2019
Heerlijk dat ik weer een tijdje in Twin Bridges kon doorbrengen. Het voelde als een soort thuiskomen. Het hart van een cowboy is inmiddels het vierde deel van de serie en de personages uit de vorige delen hadden ook in dit deel weer een (kleine) rol. Regelmatig wordt er in het kort verwezen naar de andere verhalen waardoor je weer op de hoogte bent wat er tot nu toe gebeurd is en wie wie is. In dit romantische verhaal zijn Becky en Nathan de hoofdrolspelers. Je leert hen goed kennen, de personages zijn goed uitgewerkt. Becky is een vrouw met een heftig verleden en heeft het niet makkelijk in het leven, zij heeft geen werk en zwerft rond in de hoop op een beter leven. Nathan heeft zo zijn eigen demonen en ziet hoe gelukkig de andere mannen zijn en zou dit ook willen. Hij weet alleen niet of hij ooit in staat zal zijn om zijn hart aan een vrouw te geven.

Ik zat vanaf het eerste moment weer gelijk in het verhaal zoals ook het geval was bij de vorige delen. Wat heb ik genoten van de romantiek in dit verhaal, de heerlijke personages en de humor die regelmatig aanwezig is. Maar daarnaast is het verhaal ook spannend en bevat het enkele serieuze thema's die de schrijfster op een niet te zware manier weet te bespreken.

Ik heb inmiddels alle boeken gelezen en ik kan de serie van harte aanbevelen. Ook dit nieuwste deel was weer genieten, Debra Eliza Mane heeft mij wederom weten te overtuigen. Ik hoop dat er nog meer delen gaan komen in de Twin Bridges serie. Ik geef Het hart van een cowboy graag 3,5 sterren.

Meer recensies van Jeanine Feunekes