Goed boek, maar gaat te snel...

02 augustus 2019
Shadows is de prequel van de “Lux”-serie, dus deze speelt zich ook af voor de rest van de serie.

Dawson, de broer van Daemon, is een Luxen, een soort alien van licht. Een relatie met een mens aangaan is dus gevaarlijk. Echter doet hij het toch, wanneer hij Bethany ontmoet.

Ik vond persoonlijk dat het allemaal nogal snel ging. Het ene moment leerde ze elkaar nog maar net kennen. Het andere waren ze al samen. Ik had het gevoel dat Armentrout nog veel meer kon vertellen over hun relatie.

Echter heeft het verhaal wel een grote bijdrage als je de Lux-serie wil lezen. Ik heb ondertussen ook al het eerste boek gelezen en dat, vind ik zelf, veel beter geschreven dan Shadows.

Het einde is echter wel verrassend en het laat ook vragen achter waardoor je wel verder moet lezen.

De cover is ook enorm mooi. Hij past ook goed bij de rest van de serie.

Dus, conclusie: ik zou je aanraden dit te lezen als je van plan bent de rest van de serie ook te lezen. Echter moet je wel onthouden dat dit meer een soort achtergrondinformatie is en het dus allemaal enorm snel gaat.

Meer recensies van