Mooi hoor!

Jess 29 november 2015
Dit boek sprak me aan vanwege de mooie kaft en de achterflap. Achteraf gezien ben ik daar blij om, want het was een mooi boek om te lezen. Er zitten vele onverwachte wendingen in, dus deze roman is beslist geen cliché! Brett Bohlinger moet van haar moeder die recent is overleden een 'bucketlist' afmaken die ze schreef toen ze nog een tiener was. Pas wanneer ze dat doet krijgt ze haar deel van de erfenis. Waar Brett in het begin beledigt is dat ze eerst aan zulke eisen moet voldoen leert ze gaandeweg wat haar moeder bedoelt heeft met deze opgave. Op sommige vlakken is dit boek wel erg toevallig, maar dat stoort niet. Als je zin hebt in een fijne roman die niet loopt zoals alle anderen, is 'Een bijzonder jaar' een goede aanrader!

Meer recensies van Jess