Boeiend, spannend verhaal. 3,5 ☆

Jessica 18 augustus 2019
Een spannend boek waarin je regelmatig op het verkeerde been gezet word.
Met een einde die ik toch eigenlijk niet zag aankomen.

Het begint al meteen heel mysterieus.
Jelka word wakker, later dan normaal, en komt tot de ontdekking dat haar pasgeboren zoontje Cody weg is. Compleet in de war belt ze haar man Oscar op. Deze krijgt ze echter niet te pakken en al snel blijkt dat hij op het politiebureau zit.

Het verhaal word verteld vanuit het perspectief van Jelka en Oscar. Tussendoor zijn er dagboekfragmenten van een vrouw genaamd Nadine. Mooi gedaan want daardoor word je als lezer zijnde echt van het ene spoor op het andere gezet. En blijf je je maar afvragen waar het uiteindelijk op uitdraait. Het verhaal speelt zich af over een tijd van 6 dagen.

De spanning word aanvankelijk goed opgebouwd maar naarmate het einde in zicht komt vind ik dat er teveel in een te korte tijd gebeurd. Eerlijk gezegd vond ik het ook echt overdreven. Dat maakte het voor mij ongeloofwaardig en was ik zelfs een beetje teleurgesteld

Toch wist het boek mij genoeg te boeien om het helemaal uit te lezen !

Meer recensies van Jessica