Wat een tegenvaller

Jetske Holtrop 30 juni 2014
De goede recensies op dit boek hebben mij over de streep getrokken om het te gaan lezen, en wat is mij dat tegengevallen.

Het verhaal gaat over Suz Kcrams. Hij heeft een bemiddelingsbureau dat uitvinders en potentiële gegadigden om het product op de markt te brengen, bijelkaar brengt.

Daarnaast is hij de alibiman die zorgt voor alibi's voor mensen van diverse pluimage. Wanneer op een dag een smeekbede van een jonge vrouw op zijn antwoordapparaat staat is dat het moment waarop de problemen ontstaan.

Het is een verhaal dat vreemd in elkaar zit. Het was soms bijna niet te volgen. De spanning was ver te zoeken en het plot, tja echt boeiend of origineel is het niet. Ik heb het uitgelezen omdat ik wilde weten waar al die goede recensies voor waren maar ik heb het er niet in kunnen ontdekken.

Meer recensies van Jetske Holtrop