Recensie Het vlammende kruis

jcdlwvr 19 februari 2011
Poeh, wat heb lang gedaan over dit boek zeg. En het lag echt niet aan het feit dat ik het niet mooi vind. Ik vond dit boek uit de serie erg traag lezen en had soms het gevoel dat er niets gebeurde. In andere boeken zou je dan misschien de neiging hebben om ietwat diagonaal te gaan lezen. Alleen, mijn persoonlijke mening is dat dat in de enorm dikke pillen van Gaboldon niet mogelijk is, omdat je dan uiteindelijk verder in het verhaal die informatie toch nodig hebt. Zoals gezegd, ik vond deze wel heel erg dik, ik was dan wel erg blij toe ik ontdekte dat dit boek ook als e-book was uitegegeven. Dat leest toch een stuk prettiger dan zo'n dik boek, wat je eigenlijk alleen maar aan een tafel kunt lezen en bijkomend voordeel was toch ook wel dat je piepkleine lettertjes wat kunt vergoten.

Meer recensies van jcdlwvr