Pageturner!

Jolanda68 30 juni 2022
Het boek Kinderspel geschreven door Paul Cleave mocht ik lezen voor de thrillerleesclub van LS Amsterdam. Paul woont in Christchurch een plaats in Nieuw-Zeeland en dit boek speelt zich daar ook af, net als al zijn andere boeken. Paul heeft met zijn boeken al diverse prijzen gewonnen.

Kinderspel is het eerste boek dat ik gelezen heb van Paul Cleave maar zeker niet de laatste.
Het verhaal begint met een zeer spannend proloog waardoor je direct verder wilt lezen. Ik had het dan ook in twee dagen uitgelezen. Ik geef het boek dan ook 4 sterren, geen 5 sterren omdat ik het af en toe wat ongeloofwaardig vond.

Het verhaal gaat over het Cameron en Lisa. Ze zijn een getrouwd stel en schrijven samen misdaadverhalen. Samen hebben ze een zoon Zach, een jongen van 7 en zeker niet makkelijk. Tijdens een uitje op de kermis raakt hun zoon vermist. Beide zijn radeloos maar gaan heel verschillend met hun angsten en pijn om. De media zit er boven op en plaatsen allerlei verhalen, waar of niet waar. Iedereen heeft een mening en een oordeel. Jij als lezer wordt ook alle kanten opgeslingerd en elke keer wanneer je denkt dat je het doorhebt wordt je weer op een ander spoor gezet.

Kinderspel is een heerlijk boek en zoals ik al aangaf moeilijk weg te leggen. Houd je van thrillers dan is dit echt een aanrader. Veel lees plezier.

Meer recensies van Jolanda68