Ik ben geen slaaf.

jolienschrijvers 31 mei 2019 Auteur
Raven is een jonge vrouw die opgeleid wordt tot delicatusslaaf. Dit is echter niet het leven dat zij in gedachte had. Ze overtuigt gekocht te worden door een genoot Ghassan Aboud. Wanneer hij enkele dagen later vermoord wordt, is zij de hoofdverdachte. Ze wordt naar een reservaat voor Trashers gestuurd waar de levensverwachting gemiddeld drie dagen is. Ze leert er Davide kennen, een Elite trooper die haar meeneemt naar The ass. Kan ze overleven in het reservaat? Kan ze Davide vertrouwen of komt er iemand anders haar pad op?

Dit verhaal speelt zich af in de toekomst. Het is een verhaal dat op gang moet komen. Hoe verder in het verhaal, des te spannender wordt het. Ook heeft het verhaal een open einde waardoor je meteen in boek 2 wil beginnen.

Een meeslepend verhaal dat je van het begin tot het einde opslorpt. Ik vond het een toppertje!