Heftig om te lezen

Jose 29 juli 2018
Ik heb eerst het boek zondagskind gelezen en omdat ik dit een geweldig boek vond werd ik nieuwschierig naar meer boeken van deze schrijver.
Het verhaal nam me gelijk mee en het leesde makkelijk waardoor je vanaf het begin in het verhaal zat.
Al snel kwam ik in de pesterijen terecht en deze werden vrij heftig beschreven waardoor ik het niet fijn meer vond om het boek verder te lezen ik werd er naar van
Toch lag het boek nog op tafel en werd ik nieuwgierig naar het einde en heb ik de pesterijen overgeslagen en ben ik een flink aantal paginas verder in het boek verder gaan lezen. Hier werd ik al snel weer het verhaal ingesleept en werd mijn nieuwgierigheid gewekt en bleef ik verder lezen tot het boek uit was.
Achteraf vind ik teveel themas in dit boek verwerkt zijn zoals pesterijen boulimia ontvoering en loverboy en moord
In het boek zondagskind gaat het over autisme en dit is zo goed beschreven dat het boek v mij 5 sterren kreeg.
Nu zijn er meerdere thema’s die uiteindelijk wel met elkaar te maken hebben in dit boek, maar die mij als lezer niet duidelijk alles verteld en dat vind ik jammer.
Ik vind het wel knap hoe het boek toch weer mijn aandacht heeft gekregen waardoor ik het boek uitgepezen heb. En deze thema’s op elkaar aansluiten in het boek.

Meer recensies van Jose