Weer een fijn boek!

JosSchohaus 16 januari 2020
Dit inmiddels vijfde boek van de hand van Chris Houtman is weer fijn lezen! Vooral wanneer je, zoals ik, een liefhebber bent van geschiedenis en een mooi verhaal, kom je volledig aan je trekken! Vlot geschreven, goed te volgen en het boek is moeilijk weg te leggen, zo kwam ik de eerste twee dagen van de kerstvakantie wel door! Ik wacht met spanning op het tweede deel...! Ik heb zowel het boek als het e-book (dat laatste vanwege het meesjouwen van boeken op vakantie). Het 'gewone' boek leest voor mij uiteindelijk toch prettiger: het is gewoon fijn een echt boek in je handen te hebben, maar ook vanwege het feit dat je wat makkelijker een passage kan terugzoeken. Ook de foto's en voetnoten komen er wat duidelijker uit. Al met al een aanrader!