JosŽ-2398 14 augustus 2004
Ik kan het alleen maar helemaal eens zijn met de vorige recensent. Ook ik had in eerste instantie helemaal niet in de gaten dat de Alex Cross en Womans Murder Club door één en dezelfde schrijver waren geschreven.

Met het gevaar om feministisch over te komen, vind ik het zeer verfrissend dat een sterke, maar toch ook weer zeer rëele vrouw met alle emoties die erbij horen, een hoofdpersoon is in dit genre. Ook ik was zeer geschokt door het overlijden van één van de hoofdpersonen. James Patterson laat je de hele wereld om je heen vergeten als je een boek van hem aan het lezen ben. Dat ondertussen het vierde deel geschreven is, was voor mij nog nieuws en ga er nu zeker naar op zoek. Deze mag niet missen in mijn boekenkast!!!

Meer recensies van JosŽ-2398