Joyce-1525 21 maart 2005
Ik kan me nog herinneren dat ik het vorig jaar gelezen heb een maand of twee, drie voor dat er flink over geschreven werd in de media, ik was het hele boek al weer vergeten. Het heeft niet echt veel indruk op me gemaakt. Ik weet nog dat het vlot weg te lezen was. Net als vele anderen heb ik het ook in twee dagen uitgelezen. Maar als je me nu vraagt waar ging het ook al weer over? Geen idee. Na het lezen had ik er een goedkoop gevoel bij, vlot geschreven en kom maar binnen met dat geld. Nee, doe mij maar Eco. Ik ben nu De slinger van Foucault aan het lezen en zo’n vijf jaar geleden heb ik De naam van de roos gelezen en daar kan ik je meer over navertellen dan over De Da Vinci code.

Meer recensies van Joyce-1525