Goed dat dit genre eens aandacht krijgt!

Bij het dichtslaan van het boekje rijst de vraag: ‘wat heb ik nu precies gelezen?’. Ik moest het verhaal even laten bezinken. Het boeide me zeker wel, ook al is het redelijk bizar. Totaal anders dan de meeste thrillers die ik lees, voelde het op een vreemde manier toch heel prettig en was het interessant. Ik had oprecht medelijden met hoofdpersoon Charlotte en was nieuwsgierig naar de afloop van het verhaal. Het is heel origineel, ook mede door de rijmpjes/versjes tussendoor en de passende tekeningen van Iris Compiet. Dolores Dolly Poppedijn is een geschenkboekje dat een ander thrillergenre onder de aandacht brengt, de griezel-/horrorthriller. Geloofwaardig geschreven en goed dat dit subgenre dit jaar eens wordt uitgelicht zodat mensen er kennis mee kunnen maken.

Meer recensies van Joyce Remmerswaal