Prachtig debuut!!

Juanita 11 oktober 2018
We leren in het boek Lilith Van Winckel kennen. Ze is getrouwd met Jim en moeder van een dochter Zoe en tweelingzonen Yves en Alex. In haar huwelijk is ze allesbehalve gelukkig en als op een dag ook haar zoon Alex uit haar leven verdwijnt hoeft het voor Lilith niet meer en beslist ze uit het leven te stappen en zich voor een aanstormende trein te gooien. Of is dit maar een goed uitgebroed plan?

Na alle positieve recensies op dit boek was ik heel benieuwd naar wat ik er van ging vinden. En ik moet zeggen het verhaal is subliem en ook nog eens prachtig geschreven. Sommige passages zijn heel beeldend beschreven waardoor je soms eens met een knoop in je maag zit, maar ze passen volledig bij het boek.
Voor mij een prachtige debuut! Ik kijk al uit naar de volgende

Meer recensies van Juanita