Het monstermeer

Juf Yvon 04 februari 2023
Het monstermeer

Wat een leuk boek! Het verhaal van Leo Timmers is simpel opgezet, maar heel effectief voor lezers die ín het boek gezogen worden! Je blijft kijken naar de prachtige illustraties van de monsters in het meer en jonge kinderen zullen actief tegen de eendjes gaan praten is mijn verwachting. Een geslaagd boek!

-----------------------------------------------
Vier eenden zijn hun kleine vijver beu. Het is tijd voor avontuur! Ze trekken naar het meer. Maar Erik is er niet gerust op. Er zou een monster in het water zitten. Maar volgens de anderen hoeft hij zich echt geen zorgen te maken. Dat van dat monster is maar een verhaaltje!
Een nieuw prentenboek van Leo Timmers, over vier vrienden die een grote stap zetten. En over Erik, die het avontuur van zijn leven meemaakt. Deze dag zal hij nooit vergeten.

Meer recensies van Juf Yvon