Grappig verhaal

De boeken over Dog Man zijn stevige graphic novels, dit is heel fijn met het lezen, je kunt het boek makkelijk meenemen in je tas. Naast het feit dat de boeken qua uiterlijk heel fijn zijn, leest het ook heel fijn!

Allereerst worden de makers van het boek voorgesteld, daarna is er een korte herhaling van wat er voor dit boek is gebeurd en dan pas begint het verhaal. In verschillende hoofdstukken wordt het verhaal opgebouwd. Aan het einde zijn er drie eindes.

Karel maakt een kloon, maar dit mislukt omdat hij de kloonmachine gewoon ging gebruiken in plaats van eerst de handleiding te lezen… Nu heeft hij een kitten en die kitten noemt hem papa. Dat was niet helemaal de schurk die Karel in gedachten had… Ik kreeg als lezer een beetje medelijden met Karel, hij doet zo zijn best, maar het lukt niet. Ondertussen is Dog Man bezig met Flippie de kwaadaardige vis te bewaken, maar dit loopt ook niet op rolletjes. De kitten probeert iedereen in het verhaal te helpen en of dat hem lukt, dat lees je in dit boek!

Dog Man en de gekloonde kat is een heel grappig verhaal. Er gaat namelijk behoorlijk wat mis, maar gelukkig komt het meeste weer goed op het einde. Door de wapperfunctie in het boek, is het ook nog eens een interactief boek, erg leuk! Ik heb het boek 4 sterren gegeven.

Meer recensies van Jufwillemijnopallstars