Spannend!

Bij het lezen van Gruwelijk Spel kreeg ik heel erg de Halloween Fright Night vibes. Hoewel ik daar zelf niet snel naar toe zou gaan, vind ik het wel erg leuk om hier over te lezen (of een serie over te kijken). Daantje doet mee aan een challenge waarbij ze in een doodskist moet liggen. Ze mag wel haar telefoon bij zich houden, maar ze mag de kist niet verlaten. Een medewerker van het park is altijd bij haar, zodat als ze er uit wil, dat wel mogelijk is.

De opbouw gaat heel langzaam, als ze eenmaal in het park gaan, gaat het verhaal een stuk sneller. Wat ik een leuk detail vond, is dat niet alle deelnemers tieners waren. Dus er waren ook personages die een stuk ouder waren. Ook al heeft dit verhaal maar 90 pagina's, toch zaten er plottwists in die ik niet had zien aankomen. Toen eenmaal duidelijk was wie Daantje bedreigde ging het verhaal super snel. Helaas was het ineens afgelopen!

Ik heb genoten van dit verhaal, het had voor mij iets langer gemogen en ik had graag op het einde iets minder vragen gehad. Het boek heeft van mij 4 sterren gekregen.

Meer recensies van Jufwillemijnopallstars