16 april 2012
Zelf had ik nog nooit van deze schrijver gehoord, dus ik ging met een open mind aan het lezen. En wat ik er van vond...het is een geweldig boek. Ga zitten in een hoek van de bank, of in je lievelingsstoel en laat je meegaan in de achtbaan. Een achtbaan van turbulente aktiescenes, heerlijk geweld en er komt zelfs nog een sprankje liefde in voor.

Het boek is heerlijk vlot geschreven met korte hoofstukken en het lettertype is prima. De cover is er een die wel opvalt, maar waardoor je wel zou kunnen denken dat het een "mannenboek" is, dat geld overigens ook voor de flaptekst. Maar niks is minder waar. Het is een heerlijk boek, wat lekker over the top is, en wat geen moment verveelt

Meer recensies van