Vanaf haar eerste boek ben ik fan van Wendy. Haar schrijfstijl is fijn. De verhalen romantisch, maar zonder dat het glazuur van je tanden springt. En vaak zit er een rauw randje aan. Door de situatie. Door het verleden. Om wat voor reden dan ook. En juist dat rauwe randje maken haar boeken zo goed. Vind ik dan toch.

Ook hier is dat rauwe randje aanwezig. Schuldgevoelens over dingen uit het verleden die nu nog een, te, grote rol spelen en alles in de weg zitten.

Zowel Sofie als Jelle zijn sympathieke personen die ik alle geluk toewenste. Maar die ik soms toch ook door elkaar wilde schudden. Doe niet zo koppig.

Tijdens het lezen worden ze echt een beetje vrienden van je.

Natuurlijk verloopt het verhaal voorspelbaar en weet je vrij zeker hoe het zal gaan eindigen. Maar wat in het genre de kwaliteit bepaald is de weg die er tussen wordt afgelegd. En Wendy weet je daarmee heel goed te boeien. Waardoor het voorspelbare niet uitmaakt.

Ik vind Wendy, binnen het genre, echt een topper en zal haar boeken altijd blind kopen. Want je kan niet teleurgesteld worden! Mijn oordeel: GOED

Reacties op: Topper

Leven met een leugen - Wendy Brokers
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 12,99 Bestel het e-book € 9,99